E-booki o LinkedIn i nie tylko

 

E-booki o LinkedIn

E-booki o LinkedIn - przeczytaj koniecznie!

Ebooki o LinkedIn.

Jeśli tu jesteś, to prawdopodobnie myślisz o tym, żeby zacząć działać na LinkedIn. I nie do końca wiesz, jak to zrobić. Nie jesteś pewien, czy Twój profil jest wystarczająco profesjonalny, czy wiadomości, które wysyłasz do nowo dodanych osób, ich nie zniechęcają. Nie wiesz, co publikować na LinkedIn, by realizować swoje cele. Jeśli tu jesteś, to zapewne masz wiele dylematów i pytań i chciałbyś poznać na nie odpowiedź. Nie tylko! Jesteś tu także dlatego, że po prostu chcesz zacząć działać na LinkedIn, bo wiesz (lub przeczuwasz…), że to medium ma ogromny potencjał!

Jestem tu po to, aby Ci pomóc. Do niedawna tylko szkoliłam z LinkedIn zespoły, firmy, osoby indywidualne. Moje know-how, ćwiczenia, które wykonywałam z uczestnikami, moją wiedzę i doświadczenia postanowiłam zawrzeć w formie elektronicznych publikacji, które przeczytasz, przećwiczysz i do których w każdym momencie będziesz mógł wracać.

Na elektroniczne publikacje zdecydowałam się przede wszystkim z myślą o uczestnikach moich szkoleń. Pisałam je głównie dla nich. Są wsparciem w przyswojeniu materiału, pomagają utrwalić omawiane zagadnienia, a nawet rozwijają tematy, o których nie było czasu porozmawiać podczas szkolenia. Jednak wiem, że w e-bookach o LinkedIn jest tyle wartości, że przydadzą się one po prostu większości zainteresowanych. Dlatego udostępniam je również na mojej stronie.

Zanim przejdziesz do szczegółów, chcę powiedzieć Ci coś jeszcze. Mam specyficzny styl pisania. Zadaję bardzo wiele pytań i nie zawsze daję na nie odpowiedź. Drugą gałęzią, którą się zajmuję, jest personal branding, a więc budowanie marki osobistej. Wiem, że samo podzielenie się z Tobą schematem działań, nie zacznie budować Ci autentycznej marki. Dlatego w wielu miejscach piszę w sposób, który w moim mniemaniu powinien skłaniać Cię do refleksji, do poszukiwania własnych wzorców działania i po prostu do krytycznego myślenia również na temat mediów społecznościowych. Jeśli nie jesteś na to gotowy, jeśli nie jesteś gotów na pracę, nie sięgaj po moje e-booki o LinkedIn.


Dlaczego piszę e-booki o LinkedIn?

Opracowując plan działań na ten i kolejny rok, stanęłam przed dylematem, czy publikować w formie papierowej, czy może elektronicznej. Nie oszukujmy się. LinkedIn to medium społecznościowe, które ciągle się zmienia. Śmieję się z tego i jednocześnie nad tym ubolewam. Zdarzyło mi się przed szkoleniem dla rekruterów sprawdzić, czy funkcja, którą chciałam zaprezentować, jest nadal dostępna. Była. Ale już godzinę później nie miałam jej w swoim profilu. Jednak to nie była zmiana definitywna. Po kilku godzinach opcja znów była u mnie dostępna.

LinkedIn się zmienia. Ewoluuje. Wciąż dodawane są nowe funkcje. Dlatego też podjęłam decyzję o publikacji w formie elektronicznej. Taka forma daje dużo więcej możliwości. Treść można dowolnie w prosty sposób aktualizować. Publikacja jest interaktywna – pełna klikalnych linków, które rozwijają temat. W większości e-booków o LinkedIn udostępniam również dodatkowe materiały w formacie .pdf, nagrania wideo czy też dostęp do mini-kursów. To wszystko, by pracowało Ci się jeszcze bardziej efektywnie.


Dla kogo napisałam moje e-booki o LinkedIn?

E-booki o LinkedIn , które napisałam, to propozycja dla osób zdyscyplinowanych do pracy samodzielnej oraz zdeterminowanych do tego, by nie tylko czytać, ale przede wszystkim działać. Refleksja po lekturze nie jest jedynym efektem, który osiągniesz. Publikacje wzbogaciłam o mnóstwo ćwiczeń. Dzięki nim już podczas lektury możesz zacząć realizować swój plan działań na LinkedIn. Oczywiście, czy będziesz to robić, zależy tylko i wyłącznie od Ciebie.

E-booki o LinkedIn kieruję szczególnie do:

  • osób poszukujących pracy za pośrednictwem tego medium lub do osób, które chcą zacząć to robić,
  • do rekruterów, headhunterów, pracowników działów HR,
  • do specjalistów, ekspertów, menedżerów – osób dbających o wizerunek i budujących markę eksperta,
  • sprzedawców, handlowców, osób aktywnie pozyskujących klientów.

Dla kogo te e-booki na pewno nie są? To nie są publikacje dla marketerów, pracowników agencji social mediowych. Chociaż pewnie i im by się przydały, to zdecydowanie nie pisałam moich publikacji pod ich kątem. Te publikacje prawdopodobnie też nie są dla Ciebie, jeśli masz kilkanaście lub kilkadziesiąt tysięcy kontaktów, direct search nie ma przed Tobą tajemnic, a Twoje publikacje regularnie uzyskują po kilkadziesiąt lub kilkaset poleceń.

Potrzebujesz dodatkowych argumentów? Sprawdź, jak wygląda w środku e-book Profesjonalny profil na LinkedIn:

Pobierz rozdział


Którego e-booka o LinkedIn wybrać?

Podstawowym e-bookiem jest Profesjonalny profil na LinkedIn. To publikacja, w której krok po kroku pracujesz nad kolejnymi elementami profilu. Efektem ma być kompletny, profesjonalny i widoczny profil zawodowy. To publikacja uniwersalna. Pomoże Ci uzupełnić profil niezależnie od tego, jakie zajmujesz stanowisko i jakie cele chcesz realizować w tym medium.

Każda z pozostałych publikacji zawiera w sobie część dotyczącą uzupełnienia profilu, więc jeśli poza samym profilem interesują Cię inne zagadnienia, np.:

  • funkcje LinkedIn przydatne w poszukiwaniu pracy,
  • rekrutacja na LinkedIn,
  • sprzedaż i social selling,
  • aktywność i rozwijanie sieci kontaktów,
  • zaawansowane metody wyszukiwania odbiorców na LinkedIn,

to zapraszam Cię do zapoznania się z pozostałymi pozycjami. Z ich pomocą również przygotowujesz profil. Czasem część o profilu będzie zawarta na stronach e-booka, a innym razem dostaniesz dostęp do kolejnego e-booka, bo wiem, że profil możesz już mieć i może on być już dzisiaj całkiem dobry, więc to zagadnienie może Cię nie interesować. Daję Ci zatem możliwość wyboru: jesteś ze mną od początku do końca lub wybierasz zagadnienia, które Cię interesują i przechodzisz od razu do nich. To zależy od Ciebie.

Jeśli planujesz zmiany w karierze, obecnie szukasz pracy lub wiesz, że wkrótce będziesz potrzebować nowej, jeśli chcesz, aby Twój profil stał się widoczny dla rekruterów poszukujących pracowników, sprawdź szczegóły e-booka LinkedIn dla szukających pracy.

Jeśli jesteś rekruterem lub headhunterem, aktywnie poszukujesz potencjalnych kandydatów, zastanawiasz się, czy jest sens inwestować w LinkedIn Recruitera, wybierz e-booka LinkedIn dla rekruterów.

Wkrótce opublikuję kolejne części serii skierowane tym razem do handlowców i ekspertów lub specjalistów w branży.